جمعه, 31 فروردين 1403

به گزارش روابط عمومی شرکت یاقوت آزمون، دومین دوره آموزشی تخصصی این شرکت با عنوان «دوره آموزشی عملیات خوب آزمایشگاهی (GLP) تخصصی آرایشی و بهداشتی» در تاریخ ۹۶/۱۱/۱۲ در محل این شرکت برگزار شد.

 

تدریس و مدیریت این دوره آموزشی ۵ ساعته را سرکار خانم مهندس ذوالفقاری برعهده داشتند که مسئل آزمایشگاه آرایشی مرکز آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و همچنین مسئول دبیرخانه مرکز تحقیقات فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی (سازمان غذا و دارو) هستند. محتوای آموزشی ارائه‌شده به فراگیران نیز شامل طیف وسیعی از اطلاعات تخصصی GLP بود؛ از معرفی و دلیل اهمیت جی‌ال‌پی تا اصول اولیه، منابع (شامل مدیریت، ساختمان و تسهیلات، کارکنان و پرسنل، تجهیزات و ظروف آزمایشگاهی)،ضوابط، SOP، معتبرسازی، مستندسازی، کدگذاری و...

 شرکت یاقوت آزمون پیش از این نیز دوره آموزشی GMP در صنایع آرایشی و بهداشتی را برگزار کرده بود. این شرکت همچنین قصد دارد دوره‌های مستمر تخصصی دیگری نیز برگزار کند. شایان ذکر است شرکت‌کنندگان در تمامی دوره‌های آموزشی یاقوت آزمون گواهینامه مورد تأیید سازمان غذا و دارو دریافت می‌کنند و از امتیاز بازآموزی آن (باتوجه‌به نوع دوره) بهره‌مند می‌شوند.

برای آگاه شدن از فعالیت‌های شرکت یاقوت آزمون می‌توانید کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام رسمی یاقوت آزمون را دنبال کنید.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

با دیگران به اشتراک بگذارید

در خبرنامه ما مشترک شوید

جستجو

تبلیغات